Adele mengumumkan tarikh residensi Vegas yang dijadualkan semula

Malaysia Post
2 min readJul 26, 2022

Adele menggembirakan peminat semalam dengan memperincikan tarikh rancangannya yang dijadualkan semula di Las Vegas, selepas menangguhkannya awal tahun ini sehari sebelum dia dijadual bermula.

Residensi bertajuk “Hujung Minggu Bersama Adele” di Colosseum di Caesar’s Palace akan menampilkan lapan pertunjukan tambahan sebagai tambahan kepada 24 tarikh yang dijadualkan semula, dan dijadualkan berlangsung dari 18 November 2022 hingga 25 Mac 2023.

“Perkataan tidak dapat menjelaskan betapa gembiranya saya akhirnya dapat mengumumkan rancangan yang dijadualkan semula ini. Saya benar-benar patah hati kerana terpaksa membatalkannya,” kata superstar pemenang Anugerah Grammy itu di laman webnya.

“Tetapi selepas apa yang dirasakan selama-lamanya memikirkan logistik untuk persembahan yang saya benar-benar mahu sampaikan, dan mengetahui ia boleh berlaku, saya lebih teruja berbanding sebelum ini!”

Dalam video yang penuh sebak pada bulan Januari, artis itu telah menolak rancangan yang telah habis dijual dengan mengatakan ia belum bersedia, dengan menyalahkan “kelewatan penghantaran dan Covid.”

“Sekarang saya tahu bagi sesetengah daripada anda ia adalah keputusan yang mengerikan di pihak saya, dan saya akan sentiasa menyesalinya, tetapi saya berjanji kepada anda ia adalah yang betul,” kata lelaki berusia 34 tahun itu dalam kenyataannya semalam.

“Untuk bersama anda dalam ruang yang begitu intim setiap minggu adalah perkara yang paling saya nantikan dan saya akan memberikan anda yang terbaik daripada saya. Terima kasih atas kesabaran awak, saya sayang awak.”

Musim gugur lalu, penghibur Britain itu mengeluarkan rekod pertamanya dalam tempoh enam tahun ― 30 ― sebuah album berbalada katartik yang mendedahkan siksaan emosi ketika melayari perceraian.

Single pertama album Easy On Me menguasai carta perseorangan Amerika Syarikat dan British selama berminggu-minggu, membuktikan kekuatan berkekalan kehebatan Adele sebagai pembuat hit dengan daya tarikan yang luas. ― Studio ETX

--

--

Malaysia Post

Sebaran berita terkini hanya untuk anda! Sumber berita terhangat and masa kini di dalam dan luar negara! Ikutilah kami TheMalaysiaPost : www.themalaysiapost.com